دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این روزها با شیوع ویروس کرونا در کشور، موج اضطراب و استرس و حملات پانیک چندین برابر شده است . زمانی که احساس تهدید کنیم یا توانایی مقابله با این ویروس را نداشته باشیم، دچار اضطراب و استرس می شویم . دلایل زیادی وجود دارد که بر این استرس دامن می زند: مانند نا آگاهی و عدم شناخت ویروس از جهت علائم و نشانه های آن، سرعت انتشار بیماری کرونا از حالت اپیدمی به پاندمی، راه های انتقال بیماری، روش های پیشگیری، طول دوره بیماری، روش های درمان، اطلاعات ضد و نقیض و ... همه این ها سبب شده است که میزان ترس از این بیماری، خیلی بیش تر از خود بیماری شود .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری بیان می کند که نگرانی و استرس زیاد سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند و این اختلال در سیستم ایمنی یکی از مهم ترین عوامل در ابتلا به ویروس کرونا و بالا رفتن میزان کشندگی آن می شود .

در صورتی که احساس کردید استرس و اضطراب شما به حدی است که نمی توانید کارهای روزانه خود را به درستی انجام دهید، حتما به متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) مراجعه نمایید .

  • doczakeri doczakeri