دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مسائلی که درمیان کودکان و نوجوانان دیده می شود، لجبازی آن هاست . لجبازی، رفتاری نامطلوب و نادرست است که به صورت آسیب رساندن به خود، دشنام گفتن، گریه کردن، فریاد کشیدن و شکستن وسایل به چشم می خورد . این رفتارها اگر در حد کم باشد، طبیعی است اما اختلالی وجود دارد به نام اختلال لجبازی که مهم ترین نشانه آن نا فرمانی بیش از حد است .

این اختلال در 11 درصد کودکان شایع است و در میان پسران و دختران به یک میزان دیده می شود . اختلال لجبازی معمولا از 8 سالگی آغاز می شود و در برخی مواقع نیز زودتر دیده می شود . سن بروز آن معمولا بین 8 تا 12 سالگی است .

علائم و نشانه های کودکان لجباز :

- بد اخلاقی و اوقات تلخی های مداوم

- بحث بیش از حد با بزرگترها

- عدم پیروی از خواسته های بزرگترها

- اذیت کردن و آزار رساندن به مردم

- حساسیت و زود رنجی بیش از حد

- خشم دائمی

- کینه جویی

- صحبت کردن زننده و تند در هنگام عصبانیت

باید گفت که اگر چهار مورد از علائم بالا بیش از شش ماه در کودک وجود داشته باشد، می توان گفت که کودک، مبتلا به اختلال لجبازی و نافرمانی مقابله ای است .

روانپزشک کودک و نوجوان

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

اختلال بیش فعالی و کمبود توجه یکی دیگر از اختلالات روانی در کودکان است . کودکان مبتلا به این اختلال بیش از حد فعال هستند و توانایی کنترل انگیزه های ناگهانی خود را ندارند . کودکان دارای این اختلال در توجه کردن و تمرکز مشکل دارند .

این رفتارها می تواند در زندگی روزمره و مدرسه کودکان مبتلا اختلال ایجاد نماید . این اختلال با گذراندن دوره کودکی خود به خود بهبود می یابد، اما در برخی موارد این اختلال ممکن است به بزرگسالی منتقل گردد .

اختلال بیش فعالی و کمبود توجه در پسران شایع تر است . تشخیص این اختلال بر عهده متخصصان این حوزه می باشد . بنابراین برای تشخیص دقیق باید به روانپزشک کودک و نوجوان مراجعه نمود . به این نکته توجه نمایید که شلوغی و شیطنت کودک به معنای وجود اختلال بیش فعالی و کمبود توجه نخواهد بود .

 

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

روانپزشک این قرص را برای درمان افسردگی تجویز می کند . مصرف خود سرانه این قرص می تواند عوارض خطرناکی به همراه داشته باشد . هر دارویی در ابتدای مصرف ممکن است که ایجاد حساسیت نماید . در صورت تداوم حساسیت نسبت به مصرف سیتالوپرام باید روانپزشک خود را مطلع نمایید . البته باید بدانید روانپزشک با آگاهی به تمامی عوارض و تشخیص پزشکی آن را برای شما تجویز می نماید .

در صورت بارداری یا احتمال به آن، روانپزشک و پزشک متخصص خود را مطلع کنید . این دارو در شیر مادر ترشح می شود و عوارض مختلفی را به همراه دارد . عوارضی مانند کاهش اشتها و وزن و همچنین بی خوابی در نوزاد از اثرات جانبی آن می باشد که بهتر است در دوران شیردهی این دارو مصرف نشود .

عوارض با شیوع بیش تر مصرف این قرص به صورت زیر است :

- کاهش توانایی و میل جنسی

- خواب آلودگی

- خشکی دهان

- سستی یا خواب آلودگی غیر عادی

- اختلال در خواب

- تهوع

برای دریافت مشاوره در تشخیص عوارض مصرف قرص سیتالوپرام می توانید به بهترین روانپزشک مراجعه نمایید .

 

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

خود ارضایی یک رفتار جنسی با خود است که سبب احساس شعف و لذت در فرد می شود . خود ارضایی در پسران با تحریک آلت جنسی آن ها انجام می شود که در نهایت سبب برون ریزی مایع می گردد که با تکرار این کار فرد دچار وابستگی و اعتیاد می شود .

دلایل خود ارضایی در پسران :

- بسیاری از پسران در سنین پایین از مسائل جنسی خود آگاهی ندارند .

- ممکن است که پسران مسائل جنسی را از هم سن و سالان خود شنیده باشند .

- بسیاری از پسران از طریق دیدن عکس ها و فیلم های پورنوگرافی یاد می گیرند .

- بسیاری از پسران برای کاهش استرس و اضطراب خود ارضایی می کنند .

- ممکن است که فردی افسردگی داشته باشد .

برای ترک خود ارضایی باید حتما با روانپزشک مشورت نمود و راهنمایی های لازم را دریافت کرد . برای ترک این عمل باید والدین فرزندانشان را به کارهای ورزشی و عملی تشویق کنند و وقت بیش تری را با آن ها بگذرانند .

روانپزشک خوب دکتر فرامرز ذاکری

 

 

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

درمان افسردگی

روانپزشکان و روانشناسان معتقدند که افسردگی به راحتی قابل درمان و کنترل می باشد . باید برای درمان افسردگی در همان شروع بیماری به روانپزشک مراجعه نمود و نباید درمان را به تاخیر انداخت .

اگر در خود یا اطرفیانتان علائمی مانند غمگینی، شاد نبودن، اختلال در خواب، زود خسته شدن، افکار مرگ و خودکشی را مشاهده می کنید، در اولین فرصت حتما به روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان مراجعه کنید .

بهترین روانپزشک دکتر فرامرز ذاکری اظهار می کند که افسردگی هم با روش دارویی و هم با روش غیر دارویی درمان می شود .

درمان های دارویی باید حتما توسط روانپزشک تجویز گردد . درمان های غیر دارویی مانند تحریک مغناطیسی مغز یا همان rtms، در بیمارانی استفاده می گردد که دوست ندارند دارو بخورند و یا بیمارانی که به مدت طولانی دارو مصرف نموده اند و مقاوم به درمان شده اند .

مرکز روانپزشکی و روانشناسی آرام با داشتن دستگاه تحریک مغناطیسی مغز در خدمت بیماران افسرده می باشد تا باری از مشکلات این بیماران بردارد .

  • doczakeri doczakeri