دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

درمان افسردگی

روانپزشکان و روانشناسان معتقدند که افسردگی به راحتی قابل درمان و کنترل می باشد . باید برای درمان افسردگی در همان شروع بیماری به روانپزشک مراجعه نمود و نباید درمان را به تاخیر انداخت .

اگر در خود یا اطرفیانتان علائمی مانند غمگینی، شاد نبودن، اختلال در خواب، زود خسته شدن، افکار مرگ و خودکشی را مشاهده می کنید، در اولین فرصت حتما به روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان مراجعه کنید .

بهترین روانپزشک دکتر فرامرز ذاکری اظهار می کند که افسردگی هم با روش دارویی و هم با روش غیر دارویی درمان می شود .

درمان های دارویی باید حتما توسط روانپزشک تجویز گردد . درمان های غیر دارویی مانند تحریک مغناطیسی مغز یا همان rtms، در بیمارانی استفاده می گردد که دوست ندارند دارو بخورند و یا بیمارانی که به مدت طولانی دارو مصرف نموده اند و مقاوم به درمان شده اند .

مرکز روانپزشکی و روانشناسی آرام با داشتن دستگاه تحریک مغناطیسی مغز در خدمت بیماران افسرده می باشد تا باری از مشکلات این بیماران بردارد .

  • ۹۹/۰۳/۰۲
  • doczakeri doczakeri

بهترین روانپزشک

روانپزشک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی