دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

برخی از کودکان مدام پلک می زنند یا شانه بالا می اندازند یا این که صداهای نامتعارفی از خود در می آورند . بسیاری از والدین یا حتی معلمان در برخورد با این کودکان به آن ها تذکر می دهند، ولی باید دانست که این کار باعث تشدید علائم در کودک می شود . تحقیقات نشان می دهد که 13 درصد پسران و 11 درصد دختران به این اختلال دچار می شوند . کودکان در سنین 7 تا 11 سالگی بیش ترین میزان تیک را از خود نشان می دهند .

اختلال تیک مشکلی است که در آن بخشی از بدن، حرکات تکراری، سریع، ناگهانی و تا حدودی غیر قابل کنترل دارد . این اختلال ممکن است که در هر نقطه ای از بدن صورت گیرد .

اگر فرزندتان به تیک های عصبی دچار است، حتما به یک دکتر روانپزشک مراجعه نمایید . به پدر و مادرها توصیه می شود که از توجه زیاد، تذکر دادن به کودک و تحقیر و سرزنش او جدا خودداری نمایند .

 

روانپزشک خوب دکتر فرامرز ذاکری

  • ۰۰/۰۳/۱۵
  • doczakeri doczakeri

روانپزشک

روانپزشک خوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی