دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

کودک شما در سنین پایین تر است، وابستگی زیادی به شما دارد و از این که شما او را ترک کنید و تنهایش بگذارید، می ترسد . حتی ممکن است در صورت جدایی چند دقیقه ای و کوتاه از شما شروع به گریه کردن و بد خلقی کردن نماید، اما این رفتارها و واکنش ها طبیعی هستند و در سنین 12 تا 18 ماهگی رخ می دهند . با رشد کردن و بزرگ شدن کودک به تدریج اضطراب جدایی برطرف می گردد . اگر این واکنش ها در سنین بالاتر به ویژه از سن پیش دبستانی به بعد رخ دهند، باید نگران شوید که نکند فرزند شما از اختلال اضطراب جدایی رنج می برد .

علائم و نشانه های اختلال اضطراب جدایی در کودکان :

- ترس از جدایی از خانواده

- از دست دادن افراد وابسته

- خارج نشدن از خانه

- بی خوابی یا کابوس دیدن

- علائم جسمانی ( کودک در صورت جدا شدن از افرادی که به آن ها وابسته است، دچار سردرد، حالت تهوع، استفراغ، دل درد و ... می شود . )

اگر کودک شما به اختلال اضطراب جدایی دچار است حتما به یک روانپزشک کودک مراجعه نمایید تا روانپزشک راهکارهای دارویی و غیر دارویی لازم را به شما ارائه دهد .

  • ۰۰/۰۲/۲۲
  • doczakeri doczakeri

روانپزشک

روانپزشک کودک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی