دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اختلال اوتیسم یکی از بیماری های اختلال رشدی است . این بیماری در اوایل دوره کودکی و معمولا تا قبل از سه سالگی ظاهر می شود . این بیماری با تاثیر گذاشتن بر مغز کودکان مبتلا، سبب می گردد که این کودکان در حوزه تعاملات اجتماعی و ارتباط برقرار نمودن با دیگران مشکل داشته باشند .

بهترین روانپزشک کودک و نوجوان اظهار می کند که علائم و نشانه های اوتیسم به صورت زیر است :

- بی علاقه و بدون احساس

- تمایل به خود و دیگران

- بی دقت

 - پر تحرک و کم تحرک

- به جای استفاده از لغات برای ارتباط از حرکات دست کمک می گیرند .

- نمی تواند صحبت را شروع نماید و یا توانایی ادامه بحث را ندارد .

- یک سطح صاف را خارش می دهند و اشیاء را لیس می زنند .

- ممکن است حرف نزنند و یا خیلی کم حرف بزنند .

- ممکن است یک جمله را چندین بار تکرار کنند .

- منظور گوینده را به سختی می فهمند .

روانپزشکان معتقدند که بیماری اوتیسم درمان کاملی ندارد اما هر چه زودتر و در سنین پایین تر این بیماری تشخیص داده شود، احتمال درمان بیش تر است .

 

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

اگر شما همسر خودتان را بیش از اندازه کنترل کنید بیش تر از شما فاصله می گیرد چون مردان دوست دارند که آزاد باشند . باید گفت که مردان در تنهایی شارژ می شوند . برخی از مردان از رفتارهای مردانه خوششان نمی آید اگر شما دارای رفتارهای مردانه هستید حتما رفتارتان را تغییر دهید .

به او احترام بگذارید و از او حرف شنوی داشته باشید نه اینکه مطیعش باشید فقط خود رای و یک دنده نباشید . مردها دوست دارند مدیر باشند .

مردان دارای شخصیت زمختى هستند، ظاهرشون خشک و زمخت است ولی در درون بچه وکوچولو و مهربانند . مردان کودکی با سیبیل و قامتی بزرگ هستند . آقایون ظاهر بی احساسی دارند ولی سرشار از احساسند اما احساساتشان را بروز نمی دهند . با مردان خلاصه حرف بزنید .

مردان از یکنواختی خسته می شوند، ظاهر خود را آرایش و یا حتی محیط اطراف خودتان را تغییر دهید . مردان عاشق سکوتند . به مردان اگر زیاد محبت کنید دلزده می شوند .

 

مشاوره آنلاین

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

برخی از مردان به صورت پایدار یا متناوب پیش از زمان دلخواه به ارگاسم می رسند .  بیش تر زمانی می توان این تشخیص را برای مرد در نظر گرفت که به طور مرتب و حدود ۱دقیقه پس از دخول و یا حتی کمتر از آن انزال صورت گیرد .

بیش ترین آمار گزارش شده از سمت مردان تحصیلکرده است، زیرا این افراد به ارضای شریک جنسی خود اهمیت می دهند . انزال زودرس می تواند دلایلی داشته باشد که به شرح زیر است :

- تازگی شریک جنسی

- دفعات و طول مدت نزدیکی

- سن

 روانپزشک دکتر فرامرز ذاکری در رابطه با درمان این اختلال بیان می دارند که تعدادی از داروهای ضد افسردگی در بعضی از مردان موثر واقع می شوند که این تجویز حتما باید توسط روانپزشک صورت پذیرد . ضمنا کرم های بی حس کننده مثل لیدوکائین و پریلوکائین که 20 تا 30 دقیقه قبل ازنزدیکی باید استفاده شوند، مفید هستند . در تمام اختلالات جنسی مراجعه به روانپزشک در اولویت جدی قرار دارد .

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

قرص سرترالین برای درمان اختلالات روانی توسط روانپزشک تجویز می شود . دارو درمانی در بسیاری از بیماران مبتلا به اختلالات افسردگی باعث بهبودی آن ها شده است .

همانگونه که هر دارویی دارای مزایایی است، دارای عوارض جانبی نیز می باشد . البته روانپزشک تمامی این عوارض را در نظر می گیرد و سپس داروها را برای بیمار تجویز می کند .

عوارض مصرف قرص سرترالین با شیوع بیش تر :

- کاهش میل جنسی

- ناتوانی جنسی

- کاهش اشتها و وزن

- اسهال و مدفوع شل

- خشکی دهان

- سردرد

- سوزش سر دل

- افزایش تعریق

- حالت تهوع

- لرزش

- اختلال در خوابیدن

- بی خوابی یا خواب آلودگی غیر عادی

- افزایش اسید معده یا ترش کردن معده

- نفخ، درد و کرامپ شکم و معده

روانپزشک خوب در تهران

 

 

  • doczakeri doczakeri