دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اختلال لکنت زبان، یک اختلال گفتاری ارتباطی است . باید گفت که لکنت زبان اختلال در روان صحبت کردن است که معمولا از دوران کودکی خودش را نشان می دهد . فرد دارای لکنت زبان تسلط کافی بر روی صحبت کردن خود ندارد و سرعت صحبت نمودن او از حالت طبیعی خارج می شود .

اختلال لکنت زبان ممکن است که در هر سنی رخ دهد و در پسران شیوع بیش تری دارد . این اختلال معمولا بین 18 تا 24 ماهگی آغاز و تا 5 سالگی دیده می شود . البته در سنین 6 تا 7 سالگی با شروع مدرسه، می تواند این اختلال دوباره بروز نماید . گاهی برخی افراد در دوران بلوغ که قبلا به نحوی لکنت زبان داشته اند، دچار لکنت زبان می شوند .

علائم و نشانه های لکنت زبان :

- وقفه هایی در تولید صداها و هجاها

- کشیدن صداها

- مکث های غیر عمد

- ترس از بیان برخی از کلمات

- پرهیز نمودن از صحبت در برخی از مکان ها

- کمک گرفتن از حرکاتی مانند فشارآوردن به لب ها، بستن چشم ها و یا مشت کردن دست ها

- جایگزین نمودن کلمه ای به جای استفاده از کلمه مشکل دار

در صورتی که احساس کردید کودکتان به این اختلال دچار است، حتما به روانپزشک کودک مراجعه نمایید تا درمان های لازم برای کودکتان صورت گیرد .

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

اسکیزوفرنی یک اختلال روانی غیر عادی و شدید در کودکان است که در آن کودکان واقعیت را غیر عادی توصیف می کنند . این عارضه در کودکان منجر به ترکیبی از توهم، مشکل در تفکر و رفتارهای نامنظم می شود که می تواند به صورت کلی عملکرد کودک را مختل نماید .

روانپزشکان معتقدند که اختلال اسکیزوفرنی یک اختلال مزمن است که نیاز به درمان مادام العمر دارد . اسکیزوفرنی دوران کودکی اساسا شبیه اسکیزوفرنی دوران بزرگسالی است، با این تفاوت که زودتر در زندگی رخ می دهد و تاثیر عمیقی بر رشد و پیشرفت کودک دارد .

علائم و نشانه های اسکیزوفرنی در کودکان به صورت زیر است :

- دیر راه رفتن یا خزیدن بر روی زمین

- تاخیر در گفتار

- سایر رفتارهای حرکتی غیر طبیعی مانند تکان دادن دست یا سر

برای درمان اسکیزوفرنی در کودکان حتما به روانپزشک کودک مراجعه نمایید، زیرا روانپزشک بهترین فردی است که می تواند اسکیزوفرنی را درمان نماید .

روانپزشک کودک و نوجوان خوب در تهران

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

لکنت زبان اختلالی در روان صحبت کردن است که معمولا از دوران کودکی خودش را نشان می دهد . لکنت زبان سبب می شود که فرد تسلط کافی بر روی صحبت کردن خود نداشته باشد و سرعت صحبت نمودن او از حالت طبیعی خارج شود . افرادی که به این اختلال دچار هستند، می دانند که چه باید بگویند اما در ادا نمودن آن ناتوان هستند .

اختلال لکنت زبان در هر سنی می تواند رخ دهد اما در پسران این اختلال شیوع بیش تری دارد . این اختلال معمولا بین 18 تا 24 ماهگی آغاز و تا 5 سالگی دیده می شود . البته در سنین 6 تا 7 سالگی با شروع مدرسه، می تواند این اختلال دوباره بروز نماید . گاهی بعضی افراد در دوران بلوغ که قبلا به نحوی لکنت زبان داشته اند، دچار لکنت زبان می شوند .

علائم و نشانه های لکنت زبان در کودکان :

- وقفه هایی در تولید صداها و هجاها

- کشیدن صداها

- مکث های غیر عمد

- ترس از بیان نمودن برخی از کلمات

- کشیدن حروف

- پرهیز کردن از صحبت در برخی از مکان ها

- کمک گرفتن از حرکاتی مانند فشار آوردن به لب ها، بستن چشم ها و یا مشت نمودن دست ها

بهترین روانپزشک کودک و نوجوان در تهران

  • doczakeri doczakeri