دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قرص فلوکستین یکی از داروهای روانپزشکی است که توسط روانپزشکان تجویز می گردد . روانپزشکان این قرص را برای موارد زیر تجویز می کنند :

- افسردگی

- حملات هراس

- اختلال وسواس

- اختلال خوردن

- سندروم پیش از قاعدگی

این دارو در کنار مزایایی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد که به صورت زیر است :

- ضعف و کاهش وزن ناگهانی

- ضربان سریع و نامنظم قلب

- استفراغ قهوه ای رنگ

- کاهش قابل توجه تمایلات جنسی

- افزایش هیجان و انرژی به صورت غیر عادی

- گرفتگی عضلات

- تب و لرز و تشنج

- کبودی پوست در نواحی مختللف

- نوسانات خلقی شدید

در صورت مشاهده هر یک از علائم بالا حتما به روانپزشک خود اطلاع دهید .

نکته دیگری که باید به آن توجه نمود این است که فلوکستین در زنان باردار و شیرده منع مصرف دارد و مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی می تواند بر نوزاد تاثیرات منفی بگذارد .

بهترین روانپزشک دکتر فرامرز ذاکری

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

اوتیسم یک اختلال رشدی و تکاملی است که در سلول های مغزی رخ می دهد . معمولا علائم این اختلال در سه سال اول زندگی خودش را نشان می دهد و برخی کودکان نیز ممکن است که در بدو تولد علائم این اختلال را داشته باشند .

علائم و نشانه های اختلال اوتیسم :

- اختلال در تکلم

- اختلال در برقراری ارتباط با هم سن و سال های خود

- اختلال در رفتار

- اختلال حرکتی و حسی

دلایل اختلال اوتیسم :

- داشتن خواهر یا برادر مبتلا به اوتیسم

- داشتن والدین مسن

- داشتن وزن خیلی کم در زمان تولد

- داشتن شرایط ژنتیکی خاص

اگر کودک شما به اختلال اوتیسم دچار است، باید حتما به روانپزشک کودک و نوجوان مراجعه نمایید . بلافاصله پس از تشخیص باید درمان صورت گیرد . هر چه در سنین پایین تر این اختلال تشخیص داده شود، درمان آن راحت تر خواهد بود .

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

افسردگی و درمان آن

هر یک از ما در طول دوران زندگی خود به هر دلیلی افسردگی را تجربه کرده ایم . مثلا به دنبال فقدان یک چیزی یا شکست در رابطه عاطفی و یا هر چیز دیگری ما دچار افسردگی می شویم . اگر به صورت طبیعی بعد از چند روز این مشکل برطرف شد که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر نشانه ها ادامه پیدا کند، در این صورت باید به روانپزشک مراجعه نمود .

افراد افسرده همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند، ممکن است که دچار بی اشتهایی یا پر اشتهایی شوند، در خواب رفتن مشکل دارند و اگر به خواب بروند خواب عمیقی ندارند، چیزهایی که قبلا برایشان لذت بخش بوده دیگر لذتی ندارد و ... .

برای درمان افراد افسرده می توان از دارو درمانی و روان درمانی و همچنین تکنولوژی های جدیدی مانند نوروفیدبک، بیوفیدبک و rtms استفاده نمود .

برای درمان افسردگی به بهترین روانپزشک در تهران مراجعه نمایید .

 

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

قرص ایمی پرایمن یکی از داروهای ضد افسردگی است . این گونه داروها می توانند علائم افسردگی مانند کم خوابی و کم اشتهایی را برطرف نمایند . این قرص پس از مصرف به صورت کامل و به سرعت جذب می شود . نیمه عمر دارو 25-11 ساعت و زمان لازم برای شروع اثر ضد افسردگی 3-2 هفته است .

موارد تجویز قرص ایمی پرایمن :

- مفید در درد مزمن، میگرن و بی خوابی

- درمان افسردگی در بزرگسالان

- درمان شب ادراری در کودکان

افرادی که به بیماری های قلبی و عروقی، صرع، یبوست های مزمن، مشکلات کبدی، پرکاری تیروئید و بیماری های اعصاب مبتلا هستند یا سابقه ابتلا به این بیماری ها را دارند، حتما به روانپزشک خود اطلاع دهند .

 مصرف این دارو باید حتما زیر نظر روانپزشک انجام شود، زیرا تاثیر مستقیم بر سیستم عصبی فرد دارد . در صورت بارداری و شیردهی حتما به پزشک خود اطلاع دهید .

عوارض و اثرات جانبی قرص ایمی پرایمن :

- تهوع

- یبوست

- اشکال در ادرار کردن

- اختلالات رفتاری و حرکتی

- تاری دید

- خشکی دهان

- گیجی و خستگی

- افکار ناراحت کننده

- افزایش قند خون

روانپزشک خوب در تهران

 

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

افراد دارای این اختلال نسبت به همه بی اعتماد و شکاک هستند . این افراد اکثرا خشمگین و تحریک پذیرند و بد رفتاری می کنند و اهل دعوا هستند . افراد دارای این اختلال حالت عاطفی محدودی دارند و در ظاهر فاقد هیجان و احساس می باشند . آن ها آدم های گرمی نیستند و به قدرت و به ثروت افراد توجه دارند و اگر کسی را ضعیف و بیمار ببینند، وی را تحقیر می کنند .  این افراد در موقعیت های اجتماعی افرادی فعال و کاری به نظر می آیند ولی اغلب فقط دیگران را می ترسانند و افراد را به جان هم می اندازند .

این افراد در زندگی زناشویی خود نیز مشکل دارند و در زمینه کاری نیز دچار مشکل و درگیری می شوند . بیماران پارانوئید امکان دارد در حین معاینه شدن توسط روانپزشک و روان شناس عادی و منطقی به نظر بیایند و از این که آن ها را به اجبار به روانپزشک ارجاع داده اند ناراحت باشند .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری اظهار می کند که درمان این بیماران بسیار سخت است، چون به راحتی به درمانگر خودشان اعتماد نمی کنند .

 

 

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که احساس کنید که بیمار هستید یا ترس از ابتلا به یک بیماری داشته باشید . اما وقتی که به پزشک مراجعه می کنید، متوجه می شوید که دچار اضطراب و استرس شده اید و خود را بیمار پنداشته اید . به این اختلال، اختلال هیپوکندریازیس یا اختلال خود بیمار انگاری گفته می شود .

افراد دچار این اختلال کوچکترین نشانه های بدنی خود را بیماری تلقی می کنند و پزشک نمی تواند آن ها را قانع کند که بیمار نیستند . افراد مبتلا به این اختلال با کوچک ترین نشانه های فیزیکی یا روانی نگران سلامت خود می شوند و به این باور می رسند که یک بیماری جدی دارند و نیازمند درمان هستند . این اختلال ممکن است که در هر زمانی رخ دهد اما در سنین بین 20 تا 40 سالگی شیوع بیش تری دارد .

علائم این اختلال با داروهای ضد افسردگی ممکن است که برطرف شود . پزشکان به بیماران خود کمک می کنند که کمتر روی علائم خود تمرکز کنند . همانگونه که گفته شد هیپوکندریازیس یک اختلال مزمن است، بنابراین احتمال طولانی شدن دوره درمان وجود دارد و تمایل به داشتن نگرانی مفرط از سلامتی ممکن است که به طور کامل از بین نرود . اما بیمار در می یابد که دچار اضطراب است و یک بیماری جسمی ندارد و به تدریج از اضطراب او کاسته می شود .

اگر خود یا اطرافیانتان به این اختلال دچار هستید، می توانید به روانپزشک دکتر فرامرز ذاکری مراجعه نمایید .

  • doczakeri doczakeri
  • ۰
  • ۰

کپسول دلوکستین برای درمان های روانپزشکی تجویز می شود و به راحتی از راه دستگاه گوارش جذب می شود . اغلب این دارو برای افراد مبتلا به افسردگی، درد نوروپاتی و فیبرومیالژیا تجویز می شود . البته برای درمان اختلالات اضطرابی نیز تجویز می شود .

مصرف برخی از داروها به صورت همزمان با دلوکستین عوارض جانبی را شدید تر نموده و سبب مشکلات دیگری می شود . بنابراین قبل از مصرف این دارو، داروهایی را که مصرف می کنید، به اطلاع  روانپزشک خود برسانید .

عوارض جانبی قرص دلوکستین به صورت زیر است :

- تهوع

- خستگی مفرط

- افزایش تپش قلب

- خشکی دهان

- درد معده

- تاری دید

- اضطراب

- خواب پریشان

- بی قراری

برای دریافت مشاوره در خصوص مصرف قرص دلوکستین می توانید به روانپزشک خوب دکتر فرامرز ذاکری مراجعه نمایید .

  • doczakeri doczakeri