دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

افراد دارای این اختلال نسبت به همه بی اعتماد و شکاک هستند . این افراد اکثرا خشمگین و تحریک پذیرند و بد رفتاری می کنند و اهل دعوا هستند . افراد دارای این اختلال حالت عاطفی محدودی دارند و در ظاهر فاقد هیجان و احساس می باشند . آن ها آدم های گرمی نیستند و به قدرت و به ثروت افراد توجه دارند و اگر کسی را ضعیف و بیمار ببینند، وی را تحقیر می کنند .  این افراد در موقعیت های اجتماعی افرادی فعال و کاری به نظر می آیند ولی اغلب فقط دیگران را می ترسانند و افراد را به جان هم می اندازند .

این افراد در زندگی زناشویی خود نیز مشکل دارند و در زمینه کاری نیز دچار مشکل و درگیری می شوند . بیماران پارانوئید امکان دارد در حین معاینه شدن توسط روانپزشک و روان شناس عادی و منطقی به نظر بیایند و از این که آن ها را به اجبار به روانپزشک ارجاع داده اند ناراحت باشند .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری اظهار می کند که درمان این بیماران بسیار سخت است، چون به راحتی به درمانگر خودشان اعتماد نمی کنند .

 

 

  • ۹۹/۰۲/۱۹
  • doczakeri doczakeri

دکتر روانپزشک

روانپزشک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی