دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

این روزها با شیوع ویروس کرونا در کشور، موج اضطراب و استرس و حملات پانیک چندین برابر شده است . زمانی که احساس تهدید کنیم یا توانایی مقابله با این ویروس را نداشته باشیم، دچار اضطراب و استرس می شویم . دلایل زیادی وجود دارد که بر این استرس دامن می زند: مانند نا آگاهی و عدم شناخت ویروس از جهت علائم و نشانه های آن، سرعت انتشار بیماری کرونا از حالت اپیدمی به پاندمی، راه های انتقال بیماری، روش های پیشگیری، طول دوره بیماری، روش های درمان، اطلاعات ضد و نقیض و ... همه این ها سبب شده است که میزان ترس از این بیماری، خیلی بیش تر از خود بیماری شود .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری بیان می کند که نگرانی و استرس زیاد سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند و این اختلال در سیستم ایمنی یکی از مهم ترین عوامل در ابتلا به ویروس کرونا و بالا رفتن میزان کشندگی آن می شود .

در صورتی که احساس کردید استرس و اضطراب شما به حدی است که نمی توانید کارهای روزانه خود را به درستی انجام دهید، حتما به متخصص اعصاب و روان ( روانپزشک ) مراجعه نمایید .

  • ۹۹/۰۸/۰۵
  • doczakeri doczakeri

روانپزشک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی