دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

لجبازی در کودکان

یکی از مسائل و مشکلاتی که در میان کودکان و نوجوانان به چشم می خورد، لجبازی آن هاست . لجبازی، رفتاری نامطلوب و نادرست است که به صورت آسیب رساندن به خود، دشنام گفتن، گریه کردن، فریاد کشیدن و شکستن وسایل به چشم می خورد . این رفتارها اگر در حد کم باشد، طبیعی است اما اختلالی وجود دارد به نام اختلال لجبازی که مهم ترین نشانه و علامت آن نا فرمانی بیش از حد است . جالب است بدانید که لجبازی کودک بیش تر در فرزند اول دیده می شود، زیرا مادر می خواهد فرزندش را در بهترین شرایط ممکن تربیت کند و کنترل بیش تری بر رفتارهای او داشته باشد که در آخر باعث بروز لجبازی در کودک می شود .

این اختلال تا قبل از نوجوانی در پسران شیوع بیش تری دارد، اما پس از نوجوانی در پسران و دختران به یک میزان دیده می شود . اختلال لجبازی معمولا از 8 سالگی آغاز می شود و در بعضی مواقع نیز زودتر دیده می شود . سن بروز آن معمولا بین 8 تا 12 سالگی است .

علائم و نشانه های اختلال لجبازی :

- بد اخلاقی و اوقات تلخی های مداوم

- عدم پیروی از خواسته بزرگترها

- بحث بیش از حد با بزرگترها

- خشم دائمی

- کینه جویی

- صحبت نمودن تند و زننده در هنگام عصبانیت

- اذیت کردن و آزار رساندن به دیگران

اگر کودک شما به اختلال لجبازی دچار است حتما به یک روانپزشک کودک و نوجوان مراجعه نمایید تا بتوانید راهکارهای لازم را دریافت کنید .

  • ۰۰/۰۱/۱۶
  • doczakeri doczakeri

روانپزشک کودک و نوجوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی