دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

بیماری فیبرومیالژیا از آن دسته از بیماری هایی است که کمتر درباره آن اطلاع رسانی شده است . برخی از مردم تا به حال اسم این بیماری به گوششان نخورده است .

فیبرومیالژیا سندرمی بلند مدت و مزمن است که می تواند با درد در نقاط مشخص، سختی مفاصل در زمان حرکت، احساس خستگی، اختلال خواب، افسردگی و اضطراب همراه باشد . این نشانه ها و عوارض تنها در صورتی به سندرم فیبرومیالژیا نسبت داده می شوند که با بیماری مشخص و شناخته شده از بدن مرتبط نباشند .

بیماری فیبرومیالژیا باعث درد در نقاط مختلف بدن می شود . اگر فرد در 4 ناحیه از 5 ناحیه مشخص شده احساس درد داشته باشد، پزشک تشخیص می دهد که او به بیماری فیبرومیالژیا مبتلا شده است .

نقاط درد در فیبرومیالژیا :

- پشت سر

- بالای شانه

- بالای سینه

- پهلوها

- زانوها

- قسمت خارجی ساعد

اگر شخص به مدت 3 ماه و یا بیش تر دردی منتشر و همه جانبه در بدن احساس کند، پزشک احتمالا تشخیص خواهد داد که او به بیماری فیبرومیالژیا مبتلاست .

برای تشخیص بیماری فیبرومیالژیا به متخصص اعصاب و روان مراجعه نمایید .

  • ۹۹/۰۷/۲۳
  • doczakeri doczakeri

متخصص اعصاب و روان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی