دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

شب ادراری یا بی اختیاری ادرار، به خروج غیرارادی ادرار در طول خواب گفته می شود . ادرار کردن در کودکان و نوزادان به صورت غیرارادی انجام می شود و از همین روی، شب ادراری کودکان تلقی می گردد . شب ادراری کودکان مشکلی شایع است . در حدود 2 درصد از بزرگسالان به اختلال شب ادراری دچار می شوند که می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد و گاهی نیاز به درمان دارد .

شب ادراری می تواند نتیجه یک بیماری پنهان در کودکان باشد . با وجود این، برخی از کودکان بدون هیچ گونه علت خاصی دچار شب ادراری می شوند . با وجود این ها نمی توان تشخیص داد که بی اختیاری ادرار در افراد به صورت ناخودآگاه صورت می گیرد یا بنا به علت مشخصی اتفاق می افتد .

روانپزشک دکتر فرامرز ذاکری اظهار می کند که شب ادراری به دو بخش تقسیم می شود . این تقسیم بندی به دو صورت شب ادراری اولیه و شب ادراری ثانویه می باشد .

دلایل شب ادراری در کودکان :

- عفونت مجاری ادرار

- دیابت

- مشکلات عاطفی

- اختلالات آناتومیک

در صورتی که سن کودک پایین و شدت شب ادراری کم باشد، می توان با برخی توصیه های رفتاری مشکل را برطرف نمود . اما اگر سن کودک بالا و شدت آن زیاد باشد، بهتر است سریعا به روانپزشک کودک و نوجوان مراجعه نمود و از داروهای مخصوص برای کنترل شب ادراری که توسط روانپزشک تجویز می گردد، استفاده نمود .

 

  • ۹۹/۰۶/۲۶
  • doczakeri doczakeri

روانپزشک کودک و نوجوان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی