دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

ویروس کرونا از کشور چین آغاز شده است که مرکز آن شهر ووهان می باشد . این ویروس، بسیاری از کشورهای جهان را درگیر نموده است . تا کنون ویروس کرونا جان بسیاری از افراد را گرفته است .

این روزها با وجود ویروس کرونا استرس، اضطراب و حملات پانیک چندین برابر شده است . استرس و نگرانی زیاد سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند و اگر سیستم ایمنی بدن ضعیف گردد، توان مقابله با این ویروس را نخواهد داشت . بنابراین تا جایی که می توانید استرس و اضطراب را از خود دور نمایید .

برای کاهش استرس و اضطراب ناشی از ویروس کرونا می توانید کارهایی مانند گوش دادن به موسیقی، عبادت و نیایش، استراحت کامل و ... را انجام دهید .

اگر استرس و اضطراب شما به حدی است که نمی توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید و از شرایط خود ناراضی هستید و توان مقابله با آن را ندارید، می توانید به روانپزشک مراجعه نمایید . در این شرایط که نمی توانید برای مراجعه به روانپزشک از منزل خارج شوید می توانید از روانپزشک آنلاین استفاده نمایید و راهکارهای لازم را دریافت کنید .

 

  • ۹۹/۰۱/۱۷
  • doczakeri doczakeri

روانپزشک

روانپزشک آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی