دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری

دکتر فرامرز ذاکری یکی از بهترین پزشکان روانپزشک در تهران است .

دکتر روانپزشک فرامرز ذاکری هر گونه اختلال افسردگی، اختلال دو قطبی، اختلال خوردن، اختلال وسواس اجباری، اختلال بی میلی جنسی و افزایش میل جنسی و ... را با روش های دارویی و غیر دارویی درمان می کنند .

  • ۰
  • ۰

با به دنیا آمدن نوزاد ممکن است که مادر به دلیل افت شدید هورمون های بدن و استرس های ناشی از دوران بارداری به افسردگی دچار شود .

مادران پس از 4 هفته از زایمان به دلیل تغییرات هورمونی و بدنی ممکن است که دچار احساسات ناخوشایند شوند . این احساسات ناخوشایند اگر همراه با بی حوصلگی و بی علاقگی ، خستگی مفرط ، بی خوابی و بی اشتهایی همراه با ناامیدی و افکار مرگ و آسیب به فرزند باشد باید به افسردگی پس از زایمان در مادر فکر نمود و هر چه سریعتر جهت درمان به روانشناس یا روانپزشک مراجعه نمود .

افسردگی پس از زایمان دلایلی دارد :

- خانم هایی که در خانه فرد مبتلا به افسردگی دارند .

- خانم هایی که خودشان قبلا سابقه ابتلا به اختلالات روانپزشکی  را ذکر می کنند هم در معرض افسردگی پس از زایمان قرار دارند .

- خانمی که پس از زایمان خواب و تغذیه کافی و مناسب نداشته باشد و از سوی همسر حمایت نشود ممکن است که به افسردگی مبتلا شود .

- خانم هایی که در دوران بارداری استرس و اضطراب شدیدی را تحمل نموده اند ممکن است که پس از زایمان به افسردگی مبتلا شوند .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی